El Bloc de Carcaixent triomfa a Internet
El vídeo de campanya del Bloc-Compromís de Carcaixent s’ha convertit ja en un fenomen a Internet. Estrenat fa només una setmana durant la multitudinària presentació de la candidatura local a les eleccions, aquesta peça de 3 minuts acumula prop de 3.000 visualitzacions gràcies als nombrosos enllaços i recomanacions que s’han propagat amb rapidesa per les principals xarxes socials, especialment Facebook i Twitter. Només al canal Youtube s’hi comptabilitzen 2.400 visites, un èxit sense precedents a la comarca de la Ribera entre la propaganda electoral a través de la xarxa.
Amb el títol "No votes al Bloc!", el col·lectiu de Carcaixent ha reunit ciutadans i ciutadanes de Carcaixent coneguts per la seua activitat en àmbits tan diversos com ara la banca, les falles, l’ensenyament, la construcció, les noves tecnologies... Aquestes persones, simpatitzants del Bloc, han prestat la seua imatge per elaborar un vídeo que, amb ironia, desmunta els tòpics amb què els contrincants polítics tracten d’etiquetar la manera de fer política del Bloc: “rojos radicals”, “que tenen un pacte amb el PP”, “que han estat quatre anys sense fer res”, “que això és tirar el vot”, “que són antivalencians”, etc. Però, en un moment determinat del vídeo, les persones que intervenen reflexionen sobre les propostes que s’han fet en matèria de treball i serveis socials, entre altres, i decideixen donar el pas i votar al Bloc-Compromís.
“Es la primera vegada que hem elaborat un vídeo de campanya tan atrevit”, afirma el candidat a l’alcaldia Paco Salom, “i el resultat ha sigut espectacular. Estem molt orgullosos de la gent que ha donat la cara pel Bloc i de l’extraordinària acollida que està tenint a la xarxa”. El bloc de referència de la política valenciana, La Paella Rusa, n’ha destacat la seua creativitat i ha afirmat: "El mensaje del spot de la agrupación de Carcaixent es el de un partido que aspira a ser mayoritario”.
“El Bloc de Carcaixent té un compromís amb les noves tecnologies i amb la transparència informativa”, afirma Paco Salom. “El programa del Bloc recull la proposta de fomentar la informació institucional de l’Ajuntament a través de la xarxa. Des del govern, ens comprometem a informar els ciutadans del que es fa al consistori i difondre avisos, el calendari de contribució i els edictes municipals a través d’Internet i de la telefonia mòbil. És una proposta positiva i de gran utilitat per a la ciutadania, i al Bloc tenim una àmplia experiència en la difusió d’informació i projectes mitjançant Internet i les xarxes socials, ja que han sigut un dels nostres principals instruments durant els últims 4 anys per trencar l’opacitat del govern municipal i fer arribar a tots els carcaixentins tant el que ocorre als plenaris com les nostres propostes de millora i benestar”.
Etiquetes de comentaris: 2011, Campanya, Candidat, nota de premsa, Paco Salom, presentació de candidatura, propostes
0 Comentaris:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home